ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Tursku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacja o placówce w tekście łatwym do czytania i rozumienia (ETR)

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Witamy na stronie Domu Pomocy Społecznej w Tursku.
Dom jest jednostką państwową.
Znajdujemy się w Sulęcinie.
Zapewniamy całodobową opiekę dla 180 osób.
Oferujemy miejsce zamieszkania, wyżywienie, wyposażenie, czystość, pielęgnację i higienę.
Pomagamy w czynnościach życiowych oraz w załatwianiu spraw osobistych.
Zapewniamy rehabilitacje i zajęcia terapeutyczne.
Zapewniamy leki i środki pomocnicze.
Zapewniamy opiekę zdrowotną oraz terapię psychologiczną.
 
Serdecznie zapraszamy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Tursku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Mierzejewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-01 20:02:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Mierzejewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-01 20:02:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Mierzejewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-01 20:16:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
217 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »